SEO optimalizace internetových obchodů a webových stránek je v dnešní době nepostradatelnou službou při budování návštěvnosti obchodu, či webu. |
SEO optimalizace v kostce |
Chceme |
Aby internetové stránky byly na klíčová slova na přední straně vyhledávače Google a Seznam. |
Jak toho docílíme |
Společnost 5Q používá výhradně etické metody SEO optimalizace, což znamená, že nepoužíváme praktiky, které jsou rychlé, ale mají destrukční efekt s hrozbou postihu ze strany vyhledávačů Google, Seznam. |
Jak to funguje |
Na rozdíl od sponzorovaných odkazů, kde platí: "Zaplatíme a jsem tam" je potřeba kontinuální prací stránky postupně tzv. "vytahovat" na přední pozice. |
Kontinuální SEO optimalizace |
SEO optimalizace je kontinuální proces, nejedná se tedy o jednorázovou akci. Všechny změny obsahu, zdrojových kódů, psaní PR článků, apod. realizujeme v reakci na průběžné změny pozic ve vyhledávačích. |
Výhoda oproti PPC |
Výhoda oproti sponzorovaným odkazům (PPC kampaní) je, že za každý klik potenciálního zákazníka neplatíte. |
Jaké typy stránek potřebují SEO optimalizaci |
Firemní internetové stránky |
Internetové stránky, které propagují nějakou službu, tak stojí za zvážení jestli bojovat ve vyhledávači o přední pozici právě na danou službu. |
Internetový obchod |
Pokud na internetovém obchodu prodáváme zboží, které je jedinečné (není na internetu tolik zastoupeno, tak se vyplatí o SEO optimalizaci uvažovat. |
Podpůrné internetové stránky |
Pokud máme vedle firemních internetových stránek ještě tzv. podpůrné stránky (microsity), které např. propagují jen jednu službu, tak je důležité, aby i podpůrné stránky byly správně optimalizovány. |
Stránky informující o produktu |
Pokud máme stránky, které jsou striktně zaměřené na jeden produkt nebo skupinu produktů a tyto produkty, tak se vždy zvažuje jestli budeme bojovat o pozice. Klíčovými slovy jsou v tomto případě názvy produktů. |
Ostatní případy |
Případů, kde je výhodné investovat do SEO optimalizace je hodně, ale vždy s našimi klienty řešíme jestli jejich případ je pro optimalizaci vhodný, či jestli půjdeme jinou cestou. |
Porovnání SEO optimalizace a PPC kampaně |
SEO optimalizace | |
Jak již jsme zmínili výše, tak SEO optimalizace je kontinuální proces, který trvá řádově měsíce a našimi činnostmi pracujeme na tom, aby byly internetové stránky na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam v tzv. fulltextu. Fulltext je místo kde se stránky zobrazují přirozeně, na základě tzv. bonity stránek. Za pozici nemůžeme zaplatit, ale pozici si musíme získat. | |
Jakmile získáme dobré pozice ve vyhledávači, tak neplatíme za každý klik |
|
Získáme pozici v přirozených výsledcích vyhledávání (lidé mají odstup ke sponzorovaným odkazům) |
|
Trvá delší dobu, ale vyplatí se |
|
PPC kampaň |
Zkratka PPC znamená Pay per Click. Mluvíme tedy o sponzorovaných odkazech na Google, Seznam, facebook a dalších místech. V PPC kampani platíme pouze za úspěch tedy za přivedení zákazníka na web. Za zobrazení sponzorovaného odkazu obvykle neplatíme a platíme pouze za to, když potenciální zákazník klikne na odkaz a dostane se na naší stránku. |
Když platíme, tak se okamžitě ukážeme na předních pozicích ve sponzorovaných odkazech |
Přesné zacílení na konkrétní klíčová slova a cílového zákazníka |
Když přestaneme platit, tak reklama zmizí |
Lidé mají odstup od sponzorovaných odkazů |
Realizace krok za krokem |
Pojďme se spolu podívat, v jakých krocích probíhá realizace projektů se společností 5Q. |
01
01
Kontaktujte nás na telefonním čísle 777 777 019 nebo nám pošlete jednoduchou poptávku emailem na adresu: info@5q.cz. Následně si s vámi domluvíme schůzku, kde probereme detaily vaší poptávky.
02
02
V návaznosti na naší schůzku pro vás zdarma vypracujeme specifikaci. Specifikaci vytvoříme z informací, které jsme se dozvěděli na schůzce, které následně rozšíříme o doporučení, které vycházejí z našich zkušeností z jiných projektů.
03
03
Jakmile bude specifikace podle vašich představ, tak pro vás projekt zrealizujeme.
Je to jednoduché!
5Q BLOG
V dnešním článku vám v obecné rovině představíme problematiku zpětných odkazů, zdravého odkazového profilu, etických a n...