Hlavním cílem SEM je také zvýšit viditelnost internetových stránek. Rozdíl je ale ve způsobu. Využíváme placené reklamní systémy. Na rozdíl od SEO optimalizace jsou ale vstupní náklady nižší, na druhou stranu se musíme připravit na to, že udržování kampaní si žádá přísun finančních prostředků. |
Příkladem SEM jsou PPC reklamy (Google, Seznam, facebook), placené zápisy v katalogu (Firmy.cz), reklamní bannery, které umisťujeme na vhodné weby, registrace v porovnávačích zboží (Heureka.cz, Zbozi.cz). |
Kdo potřebuje SEM propagaci |
Chci ušetřit čas |
Výhodou metod SEM je, že když platím, tak se reklama zobrazí ve velmi krátké době. |
Chci ušetřit počáteční náklady |
Pokud chci ušetřit počáteční náklady a nevadí mi platit v čase, tak je SEM propagace vhodná. |
Chci realizovat správný MIX metod SEO optimalizace a SEM propagace |
Dost často s našimi zákazníky řešíme vhodný MIX metod SEO a SEM, více vám prozradíme na naší schůzce. |
PPC systémy |
PPC na Google |
PPC systém na Google je jeden ze tří hlavních PPC systému, které v České republice používáme. Charakter reklamy na Google je specifický a není vhodný pro všechny společnosti. Vždy záleží na tom jaké služby či produkty svým zákazníkům dodáváte a také jakou máte cílovou skupinu zákazníků. |
PPC na Seznamu |
Seznam.cz je jeden z největších vyhledávačů v České republice. Jeho systém Sklik nám umožňuje pro vás vytvořit přesně cílenou reklamní kampaň postavenou na systému PPC. Funguje to tak, že poté Seznamu platíte jen za to, že někdo na reklamu klikne. |
PPC na facebooku |
Facebook je fenomén dnešní doby a pro potřeby reklamy a propagace je v mnoha případech velmi výhodný a to jak díky možnosti přesného zacílení na vaše zákazníky, tak z pohledu výkonu, myšleno poměru cena versus přivedení zákazníka na váš web. |
Placené zápisy v katalozích |
Firmy.cz |
Portál Firmy je majetkem Seznamu a umožňuje placené zápisy v katalogu. Katalog je tříděný do mnoha kategorií a zákazníci vás mohou snadno najít tak, že si najdou přesně obor služeb, které zastupuje s možností definování kraje, města. |
Živéfirmy.cz |
Portál je stejně jako portál od Seznamu zaměřen na zařazení firmy do konkrétních oborů. |
Reklamní bannery |
Reklamní bannery přes Google a Seznam |
PPC systémy od Google a Seznam umožňují kromě textových sponzorovaných odkazů také možnost zobrazení banneru. Bannery je potřeba mít připravené v různých velikostech. Více informací na téma bannery se dozvíte zde. |
Reklamní bannery na vlastní webu, e-shopu |
Bannery můžeme samozřejmě umístit i na vaše stránky či e-shop. Banner pak propaguje konkrétní podstránku či může upozornit na jiné internetové stránky, které provozujete. |
Reklamní bannery přes přímý kontakt |
Pro naše klienty také realizujeme službu vytipování vhodných stránek pro umístění banneru. Probíhá to tak, že nejdříve vytipujeme stránky, poté se dohodneme s majitelem stránek o umístění a následně vytvoříme banner a ten umístíme. |
Porovnávače zboží |
Zboží.cz |
Systém od Seznamu je velmi populární mezi cílovými zákazníky. Umožňuje vybírat zboří a řadit dle nejnižší ceny. Pozor na to, že systém není z marketingového hlediska vhodný pro všechny e-shopy. |
Heureka.cz |
Podobný systém, kterým je i zmíněné Zbozi.cz, který jde trochu jinou cestou a má velkou návštěvnost. Stejně jako u předchozího platí, že se vyplatí zvážit registrace a využívání. Více vám prozradíme na schůzce. |
01
01
Kontaktujte nás na telefonním čísle 777 777 019 nebo nám pošlete jednoduchou poptávku emailem na adresu: info@5q.cz. Následně si s vámi domluvíme schůzku, kde probereme detaily vaší poptávky.
02
02
V návaznosti na naší schůzku pro vás zdarma vypracujeme specifikaci. Specifikaci vytvoříme z informací, které jsme se dozvěděli na schůzce, které následně rozšíříme o doporučení, které vycházejí z našich zkušeností z jiných projektů.
03
03
Jakmile bude specifikace podle vašich představ, tak pro vás projekt zrealizujeme.
Je to jednoduché!