Analýza se může týkat aktuálního stavu projektu, systému, služby či produktu. Nebo se zaměřuje na projektu, který se nyní zvažuje a vy si nejste jistí jestli máte vše správně naplánováno a rozmyšleno. Druhá možnost nazývá analýza proveditelnosti.

Analýzy

Analýza stávajícího projektu
Analýza se může týkat jakékoliv činnosti či projektu, který již existuje. Na nás je abychom projekt důkladně poznali a následně vyhotovili takovou analýzu, která vám zodpoví na otázky co je špatně, co dělat lépe, jakou cestou jít, jak zamezit chybám, jaká nápravná opatření přijmout, aby vše fungovalo jak má.

Analýza stávajícího projektu

Kde se vyplatí udělat analýzu stávajícho projektu
Riziko špatných procesů
Pokud si myslíte, že procesy nebo můžeme říci workflow jednotlivých činností je možné zlepšit.
Nedostatečný profit z projektu
Projekt běží, ale zisk z projektu není z vašeho pohledu dostatečný.
Nedostatečné využití potenciálu
V projektu vidíte větší potenciál, ale nedokážete tento potenciál aktivovat ve prospěch projektu.
Nespokojenost klientů
Zaměstnanci, zákazníci či další osoby, které jsou v projektu nebo projekt využívají si stěžují a jsou s ním nespokojeni.

Projekt je zastaralý

Není důležité jestli se jedná o projekt, systém či nějaký proces. Důležité je si uvědomit situaci, že je potřeba nějaký upgrade či změnu, která projekt opět oživí.
Analýza proveditelnosti
Studie se zaměřuje na projekty, které jsou zatím na papíře či v hlavě tvůrce (rodiče projektu). Přesně tak jako to funguje v rodině a rodič nenechá na své dítě dopustit, chce aby rostlo a vyvíjelo se správným směrem, tak to funguje i v podobných projektech. Na nás je vyhotovit analýzu proveditelnosti, která přezkoumá jestli má projekt šanci na život a jestli jsou očekávané přínosy projektu adekvátní.

Analýza proveditelnosti

Kde se vyplatí udělat analýzu proveditelnosti
Projekty zaměřené na lidi
Práce s lidmi bývá jedna z nejtěžších činností v projektech. Tam kde se pracuje s lidmi, tak bývá velký prostor pro chyby.
Projekty zaměřené na služby
Prodej služeb v jakékoliv podobě sebou nese rizika typu: zajímavost služby, cena služby, cílová skupina pro službu.

Projekty zaměřené na prodej produktů
Prodej produktů na internetovém produktu či jiné formě prodeje sebou nese podobná rizika jako u služeb: kde prodávat, jak prodávat, zajímavost produktu, cena produktu, cílová skupina pro prodej produktu.
Pojďme konkrétní analýzu detailně prodiskutovat přímo na naší schůzce.
Jaké profese se podílejí na službě - Analýzy
KreativecGrafikProgramátorSEO specialistaCopywriterMarketingový specialista
Analýzy
Kreativec
Grafik
Programátor
SEO specialista
Copywriter
Marketingový specialista

Realizace

krok za krokem

Pojďme se spolu podívat, v jakých krocích probíhá realizace projektů se společností 5Q.
01
01

Kontaktujte nás na telefonním čísle 777 777 019 nebo nám pošlete jednoduchou poptávku emailem na adresu: info@5q.cz. Následně si s vámi domluvíme schůzku, kde probereme detaily vaší poptávky.


02
02

V návaznosti na naší schůzku pro vás zdarma vypracujeme specifikaci. Specifikaci vytvoříme z informací, které jsme se dozvěděli na schůzce, které následně rozšíříme o doporučení, které vycházejí z našich zkušeností z jiných projektů.


03
03

Jakmile bude specifikace podle vašich představ, tak pro vás projekt zrealizujeme.

Je to jednoduché!


5Q BLOG
Článek se blíže věnuje tématu analýzy existujícího projektu a analýzy proveditelnosti projektu. V první části se podívám...
6749