Analýza se může týkat aktuálního stavu projektu, systému, služby či produktu. Nebo se zaměřuje na projektu, který se nyní zvažuje a vy si nejste jistí jestli máte vše správně naplánováno a rozmyšleno. Druhá možnost nazývá analýza proveditelnosti. |
Analýza stávajícího projektu |
Analýza se může týkat jakékoliv činnosti či projektu, který již existuje. Na nás je abychom projekt důkladně poznali a následně vyhotovili takovou analýzu, která vám zodpoví na otázky co je špatně, co dělat lépe, jakou cestou jít, jak zamezit chybám, jaká nápravná opatření přijmout, aby vše fungovalo jak má. |
Kde se vyplatí udělat analýzu stávajícho projektu |
Riziko špatných procesů |
Pokud si myslíte, že procesy nebo můžeme říci workflow jednotlivých činností je možné zlepšit. |
Nedostatečný profit z projektu |
Projekt běží, ale zisk z projektu není z vašeho pohledu dostatečný. |
Nedostatečné využití potenciálu |
V projektu vidíte větší potenciál, ale nedokážete tento potenciál aktivovat ve prospěch projektu. |
Nespokojenost klientů |
Zaměstnanci, zákazníci či další osoby, které jsou v projektu nebo projekt využívají si stěžují a jsou s ním nespokojeni. |
Projekt je zastaralý |
Není důležité jestli se jedná o projekt, systém či nějaký proces. Důležité je si uvědomit situaci, že je potřeba nějaký upgrade či změnu, která projekt opět oživí. |
Analýza proveditelnosti |
Studie se zaměřuje na projekty, které jsou zatím na papíře či v hlavě tvůrce (rodiče projektu). Přesně tak jako to funguje v rodině a rodič nenechá na své dítě dopustit, chce aby rostlo a vyvíjelo se správným směrem, tak to funguje i v podobných projektech. Na nás je vyhotovit analýzu proveditelnosti, která přezkoumá jestli má projekt šanci na život a jestli jsou očekávané přínosy projektu adekvátní. |
Kde se vyplatí udělat analýzu proveditelnosti |
Projekty zaměřené na lidi |
Práce s lidmi bývá jedna z nejtěžších činností v projektech. Tam kde se pracuje s lidmi, tak bývá velký prostor pro chyby. |
Projekty zaměřené na služby |
Prodej služeb v jakékoliv podobě sebou nese rizika typu: zajímavost služby, cena služby, cílová skupina pro službu. |
Projekty zaměřené na prodej produktů |
Prodej produktů na internetovém produktu či jiné formě prodeje sebou nese podobná rizika jako u služeb: kde prodávat, jak prodávat, zajímavost produktu, cena produktu, cílová skupina pro prodej produktu. |
Pojďme konkrétní analýzu detailně prodiskutovat přímo na naší schůzce. |
Realizace krok za krokem |
Pojďme se spolu podívat, v jakých krocích probíhá realizace projektů se společností 5Q. |
01
01
Kontaktujte nás na telefonním čísle 777 777 019 nebo nám pošlete jednoduchou poptávku emailem na adresu: info@5q.cz. Následně si s vámi domluvíme schůzku, kde probereme detaily vaší poptávky.
02
02
V návaznosti na naší schůzku pro vás zdarma vypracujeme specifikaci. Specifikaci vytvoříme z informací, které jsme se dozvěděli na schůzce, které následně rozšíříme o doporučení, které vycházejí z našich zkušeností z jiných projektů.
03
03
Jakmile bude specifikace podle vašich představ, tak pro vás projekt zrealizujeme.
Je to jednoduché!
5Q BLOG
Článek se blíže věnuje tématu analýzy existujícího projektu a analýzy proveditelnosti projektu. V první části se podívám...