Společnost, s obchodním název FTFC pořádá rozvojové komunikační kurzy na míru, dále vytváří semináře produktových dovedností. Ptáte se co zkratka znamená? Jedná se o počáteční písmena věty: "Face to Face Customers".
Součástí corporate designu bylo vyhotovení zajímavého loga, internetových stránek postavených na autentických fotografiích a nevšedních vizitek.
Při návrhu loga jsme si již připravili půdu pro následnou realizaci vizitek. Využili jsme možnosti jak pracovat s písmenkem "C" v logu, kde jsme přidali navíc tečku, která se následně promítla do perforace vizitky právě v místě tečky. Webové stránky byly postaveny na nestandardním designu, kde se jednotlivé informace předávají čtenáři v blocích, kde v každém bloku je fotografie, která se k informacím vztahuje.
Při pohledu na oboustrannou vizitku s perforací můžete odhalit "hrátku" s písmenem "C", jehož průraz, se na druhé straně objeví v podobě otazníku.
?>
FTFC
Design loga | Webdesign | Corporate design | Internetové stránky | Vizitky