Liberecký areál WAREHOUSE sdružuje tři hlavní aktivity: restauraci, hudební klub a pivovar. Naším úkolem bylo vytvořit design pro tři billboardy, které budou propagovat zmíněné aktivity. Vždy si velmi ceníme, když nám dá klient volnou ruku a my nejsme ničím limitováni a design můžeme postavit přesně tak, jak to cítíme.
Již na samém počátku realizace bylo jasné, že chceme vytvořit nevšední billboardy, které lidi na ulici zaujmou a budou vyčnívat mezi ostatními billboardy, které vídáme na ulicích a dálnicích. Hlavní myšlenka stojí na tom, že dominantou na billboardu je počáteční písmeno aktivity, které je doplněno o piktogram. Spolu tyto části vytváří celý název aktivity. Například pivovar má tedy u sebe písmeno K doplněné o piktogram půllitru. Počítali jsme s tím, že ne všichni rozluští to co se snažíme předat za informaci a tak jsme do spodní části billboardu umístili internetovou adresu, která jasně vysvětlí o co na billboardu jde. Billboard tak vede k zamyšlení, což pomáhá k zapamatování billboardu a zvýšení zájmu člověka dané místo navštívit.
Vzhledem k tomu, že bylo potřeba billboardy nějak spojit, tak byla doplněna do rohu billboardu společná značka BKB.
?>
Billboardy - WAREHOUSE
Reklamní plachty, billboardy